Hoppa till innehåll

Jobbigaste Med Zelda?


Julihann
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 5 månader senare...
  • 3 veckor senare...
Gäst ShadowZelda

Det jobbigaste? :huh: Jo, det är Majoras Mask. Det är dåligt att man bara får 3 dagar på sig. Och att allt inte sparas när man spelar Song of Time. Man måste ju klara alla tempel igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wind Waker är lite jobbigt när man är på fortet efter att Link har blivit bortkastad från pirat-skeppet.

Man förlorar svärdet. Sen måst man komma förbi dem usla vakterna genom att gömma sig i en tunna. Men dem upptäcker en lätt och då blir det fängelse. Men Wind Waker är ändå bra.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan hålla med om att WW är det som är mest irriterande med allt farande med båten hela tiden.

 

men det finns en annan sak som kan vara desto mer jobbig dock, och

det är när man inte kan klara ett spel pga att det bara inte går.

 

köpte när det kom ut WW:SE med OoT inklusive Master Quest och klarade först WW sen OoT

och sedan tänkte jag ge mig på Master Quest.

sagt och gjort så började jag spela och när jag äntrade Ganons slott på MQ så kom jag till ett rum med lava och man skulle samla fem stycken silvermynt för att komma vidare men jag kunde inte för allt i världen ta ett av mynten.

lögn i h-vete att ta de helt enkelt.

blev så förbannad så jag har inte spelat de sen dess.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det jobbigaste är när man ska lista ut hur man ska klara bossarna

det är egentligen bara att använda itemet som man fått i den grottan MEN DET ABSOLUT VÄRSTA I ZELDA-SPELEN ÄR DOM j*vla s*tanS FÖRBANNADE k*k-ZOMBIERNA SOM SKRIKER NÄR MAN FÅR ÖGONKONTAKT MED DOM!!! :verymad:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...