Tilvas Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 windwarker att åka fram och tillbaka med båten hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 (redigerat) Wind waker när man ska åka på vattneet i 2 evigheter, värst är det när man letar triforce-bitar. Man blir ju nästan sjösjuk själv. >_< Redigerat 24 Juni 2008 av Tingle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Temple of the Ocean King i PH. det och den j*vla majoras mask klockan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingshyguy Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Klockan i majoras mask as jobbigt när man är inne i ett tempel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Klockan i majoras mask as jobbigt när man är inne i ett tempel...word men man kan ju spela inverted song of time =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 I oracle of ages/seasons. Man ska typ flyga på en björn och undvika stenar, men han kan bar flyga ett tag. Sjukt störande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Det jobbigaste? :huh: Jo, det är Majoras Mask. Det är dåligt att man bara får 3 dagar på sig. Och att allt inte sparas när man spelar Song of Time. Man måste ju klara alla tempel igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Wind Waker är lite jobbigt när man är på fortet efter att Link har blivit bortkastad från pirat-skeppet. Man förlorar svärdet. Sen måst man komma förbi dem usla vakterna genom att gömma sig i en tunna. Men dem upptäcker en lätt och då blir det fängelse. Men Wind Waker är ändå bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 det jobbigaste är att i vissa spel sparas det inte när man har dödat Ganon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Jabu Jabu's belly i OOT, City in the Skies i Twilight Princess. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
generalen82 Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 kan hålla med om att WW är det som är mest irriterande med allt farande med båten hela tiden. men det finns en annan sak som kan vara desto mer jobbig dock, och det är när man inte kan klara ett spel pga att det bara inte går. köpte när det kom ut WW:SE med OoT inklusive Master Quest och klarade först WW sen OoT och sedan tänkte jag ge mig på Master Quest. sagt och gjort så började jag spela och när jag äntrade Ganons slott på MQ så kom jag till ett rum med lava och man skulle samla fem stycken silvermynt för att komma vidare men jag kunde inte för allt i världen ta ett av mynten. lögn i h-vete att ta de helt enkelt. blev så förbannad så jag har inte spelat de sen dess. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 det jobbigaste är när man ska lista ut hur man ska klara bossarnadet är egentligen bara att använda itemet som man fått i den grottan MEN DET ABSOLUT VÄRSTA I ZELDA-SPELEN ÄR DOM j*vla s*tanS FÖRBANNADE k*k-ZOMBIERNA SOM SKRIKER NÄR MAN FÅR ÖGONKONTAKT MED DOM!!! :verymad: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg