Gäst Justfiwi Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 När det står att ett program behöver 256MB RAM så är det som sagt inget att oroa sig för om man har 5MB mindre. Det är bara det att programet kan vara slöare än vad det är tänkt. Ett spel kan t.ex. sacka efter... Jag vet inte, men jag brukar itne precis spela spel på den. Som sagt, det är en internet dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 När det står att ett program behöver 256MB RAM så är det som sagt inget att oroa sig för om man har 5MB mindre. Det är bara det att programet kan vara slöare än vad det är tänkt. Ett spel kan t.ex. sacka efter... Jag vet inte, men jag brukar itne precis spela spel på den. Som sagt, det är en internet dator. ne, ne, det var bara ett exempel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.