fishmaster Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 (redigerat) Tja.. tänkte testa nåt annat än bara dps-klasser och en tank, så jag tänkte kanske rolla nån resto/holy X, vad är bäst (för kara/ZA o lättare raids..) resto druider verkar ju imba men folk säger att de bara "ska" använda HoTs? Vet inte så mycket om det, priests använder väl mer direct heals, eller? Kan säga att jag vägrar köra shaman dock :/ Redigerat 4 Februari 2008 av fishmaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Holy paladins är väll rätt bra? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 (redigerat) Resto druid = mest über fanskapet i pvp sen warriors fick major nerf Resto shaman kan få upp najs healing me chain heal, och priests är också nice loladin bra med blessings, eftersom salvation är typ.. needed i raids Redigerat 4 Februari 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Beror på om du vet hur du ska spela din class. Resto druid är hur bra som helst, men plötsligt har den ingen chans och heala när någon kommer och dispellar dens hots. paladin är däremot ganska bra på allt. Priests har jag aldrig gillat xD Jag själv valde att göra en druid eftersom jag får imba dps, tanking, och healing i ett paket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Tycker du borde spela shaman, enligt mig bästa healing klassen i spelet och helt klart roligast av de 4 healing klasserna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg