SwedenRockz Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 När kommer gta IV till sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 tror det släpps till våren ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 29 april Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Japp, som Oddy säger, 29 april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AngelOfCheat Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 jag förstår inte fusket som admin skickat in för när jag tar fram mobileen så ska man trycka upp den igen på samma knapp man får upp mobilen på men det går inte jag vet inte hur man gör kan någon hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Mobilen man kan ta upp precis i början kan man inte ringa på/fuska med. Du måste göra några uppdrag tills du får din "första riktiga mobil" som du kan ringa på/fuska med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.