dragon_66 Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Skrivet 14 Mars 2004 när jag ska regestrera nytt konto där gör jag allt rätt förutom en sak den fördömda e-postadresen så här står det alltid Ange en annan e-postadress. Den del som står framför @-symbolen får innehålla bokstäver (a-z), siffror (0-9) och understreck (_), men inte blanksteg eller några andra tecken. jag gör helt rätt som det står tex [email protected] vad är det för fel :( snälla hjälp Citera
Gäst Tobbis Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Skrivet 14 Mars 2004 det är ju nån som redan har den eposten jö. Citera
dragon_66 Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Mars 2004 det är ju nån som redan har den eposten jö. nej jag har prövat med nästan alla namn mitt namn mitt smeknamn och mer Citera
dragon_66 Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Mars 2004 mada f*cka tar allt och ändå Ange en annan e-postadress. Den del som står framför @-symbolen får innehålla bokstäver (a-z), siffror (0-9) och understreck (_), men inte blanksteg eller några andra tecken. :angry: :angry: :angry: Citera
Manga Master Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Skrivet 16 Mars 2004 skriv inte @ och det som kommer efter det gör den av sig själv skriv till exempel apa_7 då blir det automatiskt [email protected] Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.