garkan Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Skrivet 6 Februari 2008 Tja alla , kawaro snackar. Jag har just "köpt" call of duty 4 och tänkte sätta mig ner och spela lite live (har 1 månad gratis) men jag märkte att varje gång jag klickar Find Match (A) så kommer det upp en laddar det en stund och står Getting match quality .. sen så är jag ensam i en serv och måste ha 4 spelare till :S .. Jag har testat en massa gånger .. på alla zones (min common är Pro) men det funkar inte. Snälla hjälp mig !! Citera
ajar Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Skrivet 7 Februari 2008 Händer mig ibland men det är bara att ha tålamod och vänta, brukar inte ta mer än ett par minuter. Däremot kan det bero på att du laddat hem det. Citera
Denisb Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Skrivet 7 Februari 2008 eller att det inte finns några server som har plats ;S Citera
garkan Skrivet 7 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2008 Nej då , fel båda två , jag läste i xbox.com att det kan förekomma för att xbox live har haft en del problem med call of duty 4 och alla nya "live" spel för att dom kräver en massa nånting (kommer ej ihåg..svårt ord). Så det är därför , + jag har köpt spelet begangnat. Citera
ajar Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Skrivet 8 Februari 2008 Be då för f*n inte om hjälp om du redan vet vad problemet är. Citera
garkan Skrivet 9 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Februari 2008 (redigerat) Be då för f*n inte om hjälp om du redan vet vad problemet är.wow take it easy , stupid.Jag hittade problemet f*n en dag efter.. Du behöver inte få världens damp o spränga hela ditt hus med vrede.. Redigerat 9 Februari 2008 av kawar0 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.