elin1101 Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 ja, hur spelar man seafight?, fatatr ingenting :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 kan du kanske precisera vad är du inte förstår? kanske ska läsa vad det står i rutorna som kommer upp när du trycker på nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 7 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 kan du kanske precisera vad är du inte förstår? kanske ska läsa vad det står i rutorna som kommer upp när du trycker på nånting. Först kan jag fråga om de finns på svenska? verkar inte finnas men frågar för säkerhets skull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 kan du kanske precisera vad är du inte förstår? kanske ska läsa vad det står i rutorna som kommer upp när du trycker på nånting. Först kan jag fråga om de finns på svenska? verkar inte finnas men frågar för säkerhets skull... Det finns på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 7 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 kan du kanske precisera vad är du inte förstår? kanske ska läsa vad det står i rutorna som kommer upp när du trycker på nånting. Först kan jag fråga om de finns på svenska? verkar inte finnas men frågar för säkerhets skull... Det finns på svenska Ohh gör det, kan du skciak länk?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 http://www.seafight.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 8 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 http://www.seafight.se/ Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.