Bigbrother Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 hur tar man bort ett konto det står bara att det inte svarar när man tar ta bort konto :( Hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Det går iaf för mig, säj mig: Hur gör du som så du frösöker ta bort konton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 menar du när jag går in på kontrollpanelen och tar användar konton dår står det att programet inte svarar men hur tar jag bort då :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Jag går in på ett annat konto sen kontrollpanelen däräfter går jag in på användarkonton (eller va det nu e) sen tar jag bara bort det konto jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 vad e ett konto??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 vad e ett konto??? Det kan vara en sådant bank-konto men jag tror de menar användare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 jaha tror jag fattar... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Det hoppas jag.. P.S Jag var PoPcorn innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Det hoppas jag.. P.S Jag var PoPcorn innan. ok nu vet jag det att det var du som var PoPcorn förut ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 menar du när jag går in på kontrollpanelen och tar användar konton dår står det att programet inte svarar men hur tar jag bort då :huh: Om det inte svara så du inte kan se användar-alternativen så vet jag inte vad du ska göra. Du kan ju alltid prova dig fram på Start/Hjälp och support. Om det inte står något där så går det ju att kontakta experterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 men jag menar att dator bara låser sig jag kan inte göra något efter att jag förökt att ta bort ett konto då måste jag starta om dator ibland :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 men jag menar att dator bara låser sig jag kan inte göra något efter att jag förökt att ta bort ett konto då måste jag starta om dator ibland :angry: Du kanske har för mycket saker på datorn lr så är det ett virus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.