Gallardo Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 (redigerat) Bara så ni vet: Det är ingame och jag har endast tillgång till Ruby så innan ni säger '' Byt Giga Drain mot Firepunch '' så vet ni nu att jag inte kan det : P * EDIT - vet ett sätt nu ändå *. Hursomhelst, här kommer det... Ge gärna förslag ( Jag har inte finslipat det på ngt sätt än. Det enda jag kommit fram till är att dessa 3 passar bra till Battle Tower som de framförallt ska användas i.) (IV's försöker jag alltid få så bra som möjligt, och Gender blir som det blir.) ---------- Medicham @ Lum Berry Adamant Ev's: Att 252 / Spd 252 / Def elr HP 6 - Hi Jump Kick - Bulk Up - Shadow Ball - Recover Physical sweeper som tar ut allt utom Flying Types, lämnar över ansvaret om dem till Gengar. Moves skall vara som dom är. ---------- Gengar @ Lum Berry Modest Ev's: Sp.Att 252 / Spd 252 / HP 6 <-- Även här simpelt men effektivt : P - Thunder Bolt - Will-o-Wisp / Hypnosis - Giga Drain / Fire Punch / Psychic / Destiny Bond - Giga Drain / Fire Punch / Psychic / Destiny Bond Special sweeper. Inget mer att säga här mer än att jag inte är helt säker på Moves'n riktigt. Jag vill inte använda Annoyer attacker på honom då det blir min sista pokemons uppgift. Tank, Annoyer (och favorit) - Umbreon ... ---------- Umbreon @ Leftovers Impish / Bold Ev's: HP 252 / Def 100 / Sp.Def 52 / Spd 6 - Toxic - Wish / Moonlight - Confuse Ray - Mean Look / Protect Som sagt; Tank och Annoyer. Här är jag inte säker på moves, men det lutar ngt mot det här hållet. ---------- Redigerat 14 Februari 2008 av Gallardo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Du får inte ha två av samma item på Battle Tower, så du måste byta ut ett Lum Berry mot något annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg