Jolt Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Jag tycker att det ä grymt kul och det är en sak till som gör det så bra,man behöver riktig skills för att vara bra på det.Om ni inte vet det är Gunbound ett spel som man kan lada ner på softnyx.net.Spelet är väldigt likt worms.Du kan köra både ensam eller i lag och ska försöka skjuta motståndarna.Om du träffar och dödar dom så får du pengar,för dom kan du köpa kläder så du blir starkare och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 ska prova :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) hmm, får väll kolla upp vad det är. Kan ju vara roligt :) Förresten, visst är det då gratis? Redigerat 10 Februari 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
urban123 Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Soft! Jag har spelat GunBound i några månader och gillar det skarpt. Eller ja, jag är nog snarare rätt fast, hehe :) Dock spelar jag på goa.com - känns vettigare att spela på europeiska servrar. Skulle gärna spela tillsammans. Jag heter Imaad även i GunBound. På Goa, då.. Och ja, spelet är gratis. Goas spel finansieras genom sk micropayments. Det vill säga, man kan köpa in-game items för riktiga pengar (typ 10kr för en grej), eller så kan man knega hop pengarna genom att spela. Man gör som man behagar. Prova även PangYa, riktigt bra golfspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Måste prova på spelet :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.