Hoppa till innehåll

Förutser Du Till "spelet 2008" ?


GangsterTwist
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 96
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

COD 5

Hur resonerar du då? Det är ju "toppenutvecklarna" Treyarch som utvecklar spelet, inte Infinity Ward som gjorde Call of Duty 4: Modern Warfare. Dock samma utvecklare som gjorde Call of Duty 3, vilket säger ganska mycket. Att hoppas på ett nytt toppenspel är nog väldigt entusiastiskt. Men man får glädjas av att Infinity Ward kanske redan utvecklar 6:an i serien. I alla fall får de mer tid att göra ett bra spel till alla konsoler.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror ni GoW 2 har en chans ??

Dom siktar mycket på multiplayer denna gång. (de gillar jag som kör GoW dagligen nån time på multi).

 

Btw: http://www.webhallen.com/prod.php?id=84549

 

Ps: Dom ändrar säkert realesen till 2009 nånting, just nu står det: 2008-11-28.

 

And: http://www.youtube.com/watch?v=27vVUFbUD4Q

Redigerat av Pavilion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grand theft auto och Rock Band ser ju jävligt bra ut, även Metal gear solid. Jag gissar på att GTA blir årets höjdare, med Rock Band hack i häl :P :P

Metal Gear Solid till 360 är väl ännu bara ett rykte, eller? :blink:

 

Nej, det är redan dementerat att det DEFINITIVT är PS3-exklusivt, så jag fatatr inte varför de ryktena inte kan dö. >_>

Men var i tråden står det att det måste vara årets 360-spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grand theft auto och Rock Band ser ju jävligt bra ut, även Metal gear solid. Jag gissar på att GTA blir årets höjdare, med Rock Band hack i häl :P :P

 

Metal Gear Solid till 360 är väl ännu bara ett rykte, eller? :blink:

 

Nej, det är redan dementerat att det DEFINITIVT är PS3-exklusivt, så jag fatatr inte varför de ryktena inte kan dö. >_>

Men var i tråden står det att det måste vara årets 360-spel?

 

Ja, detta är ju 360-forumet, så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

COD 5

Hur resonerar du då? Det är ju "toppenutvecklarna" Treyarch som utvecklar spelet, inte Infinity Ward som gjorde Call of Duty 4: Modern Warfare. Dock samma utvecklare som gjorde Call of Duty 3, vilket säger ganska mycket. Att hoppas på ett nytt toppenspel är nog väldigt entusiastiskt. Men man får glädjas av att Infinity Ward kanske redan utvecklar 6:an i serien. I alla fall får de mer tid att göra ett bra spel till alla konsoler.

 

förlåt menade GTA IV *****!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...