Gallardo Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 (redigerat) Nu har jag fått Pokérus så jag la in en smittad PKMN i en box, så att jag alltid kommer ha viruset. Men om jag har en Pokérus-smittad i Party't, hur länge varar det då? 1 h? 1 dag? Redigerat 9 Februari 2008 av Gallardo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Är det inte så att det försvinner när man helar dem i ett Pokécenter?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 9 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Nej, när man healar säger sjuksköterskan en speciell fras (om att man är smittad och så), men viruset förvinner inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Det är kvar olika länge, men ungefär en dag brukar det vara kvar. Sen är ju effekten kvar för evigt på den smittade pokemonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 10 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Den dubbla-ev-effekten fortsätter väl inte när man blivit frisk? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Jodå, den är kvar för evigt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Jodå, den är kvar för evigt. :)nej, du har fel, så är de bara på leafgreen/firered Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 10 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Är du säker Khazar? Jag ska snart börja evträna min Gastly så jag behöver veta. Tack på förhand :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Effekten är kvar men inte smittandet. När pokerus märket försvinner och det kommer upp en smile gubbe istället så betyder det att man inte kan smitta vidare. Men effekten blir kvar. Så länge du inte funderar på att smitta vidare pokerus:et så behöver du inte oroa dej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Nej, när man healar säger sjuksköterskan en speciell fras (om att man är smittad och så), men viruset förvinner inte.Okej, det kanske var så det fungerade ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Jodå, den är kvar för evigt. :) nej, du har fel, så är de bara på leafgreen/firered Det är så på alla pkmn-spel som har pkrus. -.- Effekten är kvar men inte smittandet. När pokerus märket försvinner och det kommer upp en smile gubbe istället så betyder det att man inte kan smitta vidare. Men effekten blir kvar. Så länge du inte funderar på att smitta vidare pokerus:et så behöver du inte oroa dej.Eller så dyker det upp en svart prick brevid pokebollen på statusskärmen om man spelar 3e generationen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Hur stor chans är den att man möter en med Pokèrus då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg