Escain Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Chansen att möta en pkmn med pkrus är i samma stil som att hitta en shiny pkmn. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 (redigerat) Är det inte svårare?? Trodde det var typ 1/28000 eller något. Redigerat 16 Februari 2008 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 På vilka spel finns det pokerus? OBS:Det kanske var några dagars bump men ändå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 på alla pokémon spel tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Pokerus fanns inte på Röd/Blå/Grön/Gul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Jag har 3 eller 4 stycken pokemon med pokerus men jag fattar inte vad de gör. när man kollar på dom så är det ett märke där det står PKRS, kan nån förklara vad det är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Då har jag aldrig fått det förut tror jag.Jag spelade pokemon i två år men fick aldrig det.(Jag kanske fick det men det såg jag inte) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Pokerus är svårare än att möta shinys, jag har mött kanske 10 shinys sen jag först köpte Pokémon Gold, och jag har bara fått Pokérus en enda gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 (redigerat) Jag har skit mång fast på pearl jag viste inte att de var selsynta.Och jag har bara 1 shinys. Redigerat 3 April 2008 av fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Jag har 0 shiny men 4 pokérus. Jag har 6 pokemon spel och har spelat sen jag var typ 6 år men jag har aldrig mött en shiny :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 jag har mött typ 7 shiny och 0 Pokerus....föresten....vad gör pokerus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Jag har mött 2 Shinys (och fångat) och 0 Pokerus.Men jag har Pokemon med Pokerus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg