viko550 Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 ja vad tycker ni om det jag köpte det och tycker att det äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matematik123 Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 det är kul, men hur köper man combos?? jag är ine på red queen ock ska köpa combos men det går ej, måste ha proud souls, men vad är det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 9 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 när du klarar ett misson så får du sånna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matematik123 Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 vad ska jag göra när jag har kommit till en "staty" i mitten och så finns det 3 olika vägar att välja mellan, varje gång jag går in e en av dom så kommer det demoner och så måste jag slåss, sen fortsätte rdet så i varje stig. så vad ska jag göra för att komma vidare?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 10 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 vilket mission Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matematik123 Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 hur klarar jag av den stora staty bossen som savior är inuti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ludvig Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Jag tycker att det inte var så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 (redigerat) Jag älskar det. Ett av årets bästa spel, ligger på ca 70 h speltid. Har klarat svårighetsgraderna Devil Hunter, Son of Sparda och Dante Must Die. Human är för easyfags. ;) Håller på med Heaven or Hell, och sedan blir det Hell/Hell. ^^ Redigerat 17 April 2008 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 hur klarar jag av den stora staty bossen som savior är inuti?Du ska förstöra dom blåa "juvelerna" som sitter på armar, ben, huvud,mage ja du förstår säkert. Kabby din lök :) , men det är jävligt kul sitter själv och kör det ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Vad menar du med lök?! D= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Vad menar du med lök?! D=Han spelar på human. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Vad menar du med lök?! D=Han spelar på human. Nej varför skulle jag det? :huh: Jag kör på Devil Hunter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.