Gäst Totorio Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 (redigerat) som rubriken lyder kan ni kasta spelkort? riktigt kul iallafall. om ni kan hur håller ni kortet. själv så håller jag det rakt med kortsidan mellan pek och långfingret.sen hur långt kan ni kasta jag kan kasta typ 20-25 m vet ni någon svensk sida om kortkastning? Redigerat 9 Februari 2008 av Totorio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Google? f*n vad bra du måste va om du kan kasta ett spelkort 25 meter :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 inte så där super finns dom i min klass som är bättre. brukar träna genom att kasta på en kartong och försöka få dom att fastna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 vilket j*vla tidsfördriv..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 det är ju kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 visst är det kul, men jag hade ingen aning om att folk höll på med det seriöst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 På Mythbusters kastade dom ett vanligt spelkort i över 200km/t Har rätt vass träbit som jag kastar rätt hårt, har fått den att fasta i en yttervägg på skolana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Såg att världsrekordet i kortkastning är 216 feet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 adde94 jag håller inte på med det särskilt serisöst bara håller på när jag inte hare någe att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Vet ingen svensk sida men om du söker på "card throwing" så hittar du en hel del engelska sidor. Själv kan jag typ bara kasta ca 7m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 adde94 jag håller inte på med det särskilt serisöst bara håller på när jag inte hare någe att göraok :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Låter ganska tråkigt fast det är ett bra tidsfördriv för dom som har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.