Aircondition Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Soap överlever helt klart. "You're going to be alright my fiend!" Citat från de fredliga ryssarna. Kommer dock inte ihåg namnet, nacho kanske kan hjälpa? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) Ryska motståndsrörelsen, under eldning av Sgt.Kamarov :D Redigerat 30 Mars 2008 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Ryska motståndsrörelsen, under eldning av Sgt.Kamarov :DCall of Duty-nörd. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LIRARN8 Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 jag tycker inte att det är sorjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Sorgligt eller ej, det är det bästa slutet i ett spel på väldigt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADI432 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Japp, slutet är riktigt bra på CoD 4, lite sorgligt också. Satt och tänkte för mig själv "Nej, inte Cpt. Price!" :o Jäkligt skönt alldelles i slutet med fotografiet och "Semper Fi" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Visst var det sorgligt man hadde juh lärt känna alla karaktärerna men den mest kännslosamma banorna är nog "all ghilled upp" och " one shot one kill" när man är i tjernobyl. Fast halo 3 slutet är nog lite sorgligare :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Lite sorgligt är det ju men det är ju bara ett spel. jag tyckte slutet i halo 3 var sorgligare men cod 4 är ju bara ett spel. men det väcker vissa tankar. :unsure:håller med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.