admin Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 När man skapar nya grupper så skall det inte längre ta mer än max ca 5 minuter innan gruppen och alla dess funktioner är aktiverade. Innan har det varit problem med att framförallt moderatorer inte har lagts till förrän några timmar efter eller i vissa fall inte alls. Detta skall nu vara fixat och ske inom ca fem minuter från och med att man skapar gruppen eller lägger till en extra moderator. Uppgraderingar till grupper har även fått sina priser justerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Det är ju bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 När man skapar nya grupper så skall det inte längre ta mer än max ca 5 minuter innan gruppen och alla dess funktioner är aktiverade. Innan har det varit problem med att framförallt moderatorer inte har lagts till förrän några timmar efter eller i vissa fall inte alls. Detta skall nu vara fixat och ske inom ca fem minuter från och med att man skapar gruppen eller lägger till en extra moderator. Uppgraderingar till grupper har även fått sina priser justerade. Vad bra. Men du hjäpte mig med det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Mm, härligt. Men jag tyckte inte att det var nått vidare fel från första början, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Tog några dagar innan funktionerna kom fram,så jag Pm:a admin så han fixa det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.