HeHu Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) Tjo! Jag har skapat ett nytt forum för min server som är en Superhero server. Jag änkte dra igång forumet lite på allvar. Forumet är alltså ett server forum och de finns de vanliga ämnen där som whining förslag os.v. Men jag har även amxx och superhero forum. Jag har 45 Heros som man kan ladda ner till sitt superero mod det finns guider och man kan skriva guider. Ska även lägga in amxx plugins. Man kan även ladda ner superhero mod och amxxmod. Så om du behöver hjälp med nåt angående superhero eller vill ha en speciell hero kan du ju posta i forumet! Så välkommen in allihop! *reklam* Redigerat 17 Februari 2008 av Nafrali §3.5
garkan Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Skrivet 12 Februari 2008 (redigerat) Kommentera gärna!Off-topic :edita ditt post till "sry dubbelpost" för annars blir det varning. On-topic : Nice , ganska laggit men nice ändå , skippa namnets reklam på servern.. Redigerat 12 Februari 2008 av kawar0
Gäst linkinpark92 Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Skrivet 12 Februari 2008 Off-topic: Det var ingen dubbelpostning, det andra inlägget skrev han nämligen 5 timmar senare.
HeHu Skrivet 16 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 16 Februari 2008 Har fixat ny domän. www.SHmod.reklam. Bli gärna medlemmar!
Anorectic Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Skrivet 17 Februari 2008 Skriv gärna om det är 1.6 eller source.
Rekommendera inlägg