Svampen2 Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) ni borde testa conquer men man måste ladda ner det. kolla på min profil för mer info :D det är ett grymt spel mad bra grafik som runeskape fasst ändå inte mer funktioner och sånt Redigerat 10 Februari 2008 av Link95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Deras sida ser ju ut som skit, allvarligt, laddar inte ner spel från en sådan sida :o Och är inte detta reklam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Deras sida ser ju ut som skit, allvarligt, laddar inte ner spel från en sådan sida :o Och är inte detta reklam? Nej, han tipsar ju om ett spel, inte ref länk eller liknande. Dessutom kan jag inte se några problem med deras hemsida? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 10 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 spelet är mycke bättre en hemsidan men jag håller med jag fatta inte ett dugg första gången jag var där :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Jag fattar hemsidan och förstår allt, tycker bara den är OTROLIGT ful! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 §3.3. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg