Dextrozol Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 hej jag vill veta om det finns nå mera "sanctuarys" för dark brotherhood guilden,eller finns det bara den som är i cheydinal? det står ju på vissa loading grejs att "sanctuarys are spread all over imperial legion in cyrodill" eller nåt liknande. e listener så jag borde ha tillgång till alla ställen hjälp mig snälla, vill ju åka dit och leta efter bra shoppar med bra grejer i. gjorde "dorionbuggen" så jag har pengar :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Nepp, det finns bara ett Sanctuary, av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 11 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Men vad är det för mening med "dark brotherhood has safe havens spread all over the imperial legion" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Det är liksom som kul fakta, finns massor mer fakta som inte står i spelet om hela Cirrodyll och Morrowind mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Det finns ett omarkerat ställe i bergen där en del tror att ett sanctuary legat. Det är en dunge med brända träd och en kista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 12 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 men vartl igger alla portaler eller får man reda på det när man gör mainquesten? kan bara en annan än den i kvatch. den uppe i dom nordöstra bergen den har jag hittat tur man sparade blade of woe tills man blev listener då blev ju den grym =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Finns portaler lite överallt i landet, och de slutar inte dyka upp förrän du gjort färdigt main quest. Jag hittade över 20 stycken som redan var stängda efter att jag gjort main questet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 13 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 O_O när jag spelade igår så hittade jag typ 4 portaler väldigt nära det e visst o bara gå runt lite i bergen :o fast jag orkade då inte att stänga ner dom xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 hej jag vill veta om det finns nå mera "sanctuarys" för dark brotherhood guilden,eller finns det bara den som är i cheydinal? det står ju på vissa loading grejs att "sanctuarys are spread all over imperial legion in cyrodill" eller nåt liknande. e listener så jag borde ha tillgång till alla ställen hjälp mig snälla, vill ju åka dit och leta efter bra shoppar med bra grejer i. gjorde "dorionbuggen" så jag har pengar :visslar: Vad är dorionbuggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.