Median Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 (redigerat) Hej alla. Har försökt och bränt i åratal med dom här DVD +R skivorna som jag har, men misslyckats. Problemet som jag har är att datorn inte verkar känna av obrända DVD skivor, bara data skivor som man bara kan bränna data på. Skivorna är: TDK RW DVD+R Data/Video 1-8x, 4.7 GB Single Sided. Inte för att jag tror att det är skivorna, eftersom jag prövat flera med samma resultat men kan ändå vara bra att visa. Datorn är runt 4-5 år, så.. Kan det vara så att den bara är en CD recorder? Och inte en CD/DVD recorder? Redigerat 11 Februari 2008 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 På bilden är det en -R skiva med 1-16x istället för +R 1-8x som du skrev. Men min 6 år gamla dator har en CD-brännare men ingen DVD-brännare och det kanske är samma för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Oj, såg inte det. Men det är +R, bara så ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.