loppsak Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 (redigerat) Problem med att tömma tidigare på Internet Explorer 7 Den ställer sig och loopar. Man måste stopp den med "våld" (ctrl alt del) osv. Har inget virus i datorn. Hjälper ej att återställa ie7 eller ta bort tillägg. någon som har ett tips hur man fixar det. Redigerat 12 Februari 2008 av loppsak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Skaffa firefox ;) http://www.getfirefox.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Problem med att tömma tidigare på Internet Explorer 7 Den ställer sig och loppar. Man måste stopp den med "våld" (ctrl alt del) osv. Har inget virus i datorn. Hjälper ej att återställa ie7 eller ta bort tillägg. någon som har ett tips hur man fixar det. Hmm... Vad menar du med loppar? Alltså kraschar och hänger sig den? Eller bara, fattar inte :) Men förresten, skaffa inte Firefox... inget bra tycker jag. Jag hade det ett tag, var bara jobbigt och den sa att man var tvungen att lägga till massa skitprogram 24/7 Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Vadå den sa att man behöver lägga till en massa skitprogram, skulle använda Firefox om det inte blir fucked up varje gång jag får bluescreen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loppsak Skrivet 11 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Okej lite stavningsfel Det jag menar är Att när man klickar på töm tidigare kastar han upp en dialog ruta som aldrig stängs stå och tuggar tills man använder (våld) Ps har testat firefox, aldrig mer!!!! ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Firefox är för dom med skills, IE är för dom som inte fattar hur man byter :iluvff: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 IE 7 suger .. men ja märker ingen så stor skillnad på IE och FF :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 På IE7 kan man ha flikar istället för många fönster,, altså har man ett fönster med flikar för olika sidor, istället för att ha jätte många fönster.. IE FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 På IE7 kan man ha flikar istället för många fönster,, altså har man ett fönster med flikar för olika sidor, istället för att ha jätte många fönster.. IE FTW! Jag hoppas att du vet att FF har haft det mycket längre ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hallinaren Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Mozilla Firefox är bra , jag har hatt det rätt länge nu , ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loppsak Skrivet 15 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Firefox är för dom med skills, IE är för dom som inte fattar hur man byter :iluvff: På IE7 kan man ha flikar istället för många fönster,, altså har man ett fönster med flikar för olika sidor, istället för att ha jätte många fönster.. IE FTW! Jag hoppas att du vet att FF har haft det mycket längre ^^ Mozilla Firefox är bra , jag har hatt det rätt länge nu , ! Den här diskussionen om vad som är bäst eller sämst kan ni ta någon annan stans. SVARA på frågan eller va tyst!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 firefox är mkt säkrare än IE, om du behöver hjälp med microsoft stuff så kan du ringa deras supportlinje =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.