Vendetta Skrivet 17 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 (redigerat) Alla gubbar du gjort på te.x. dolphin servern stannar på den servern, altså finns den inte på Oracle EDIT: lägg gärna in screen shots :) Vet inte vilken class jag ska köra som :( Redigerat 17 Februari 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 vilken server ska jag köra på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 kör på den första som kommer upp när du ska starta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Jag tycker spelet är tråkigt ock krångligt, samt dålig grafik, med gillar musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Jag tycker spelet är tråkigt ock krångligt, samt dålig grafik, med gillar musiken.Jag tycker du har fel och fel, samt dålig syn, men gillar koreansk musik :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 håller på att ladda ner nu men det går lite segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 EDIT: lägg gärna in screen shots :) Vet inte vilken class jag ska köra som :(wtf...det är ju du som har spelat spelet innan...du ska veta mest :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 EDIT: lägg gärna in screen shots :) Vet inte vilken class jag ska köra som :(wtf...det är ju du som har spelat spelet innan...du ska veta mest :P Alla är så roliga!! antingen were beast eller were fox x] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 jag har iallafall redan bestämt mig för wing-elf. flyga! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Har kommit igång nu, är en Werebeast på Delphi, riktigt kul ju :P Panda! Däremot vet jag inte vad jag ska lägga mina skill points i :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 18 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 (redigerat) PS: tycker ni grafiken är dålig tycker jag ni borde kolla om ni använder bästa möjliga grafiken ^^ STOOOR skillnad! Har kommit igång nu, är en Werebeast på Delphi, riktigt kul ju :P Panda! Däremot vet jag inte vad jag ska lägga mina skill points i :S jag har mina stats så här: (jag är också werebeast panda!) mycket str! ungefär 15-20 MINDRE con än str och agility så jag kan använda armor! jag har iallafall redan bestämt mig för wing-elf. flyga! ^^Det går lika fort som att gå... Men när du är lvl 30 (alla klasser) så går det fortare ^^ JAG KÖR PÅ ORACLE! bra server! :) Min gubbe + lvl 9 transform! (bilden kanske är väldigt stor för dig, jag har STOR skärm XP) Redigerat 18 Februari 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 (redigerat) ok jag har kommit igång nu, vad ska man göra i början? Redigerat 18 Februari 2008 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.