Lerkruka Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 jag har också börjat spela perfect world. tycker det är ett skitkul spel :D jag är en werefox lvl 12 har klarat att tämja 3 djur xD oj !! just det jag heter Lerkruka på perfect world Citera
Sidney Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 Varför syns inte mantlar och hattar för mig? Citera
Lerkruka Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 det gör det inte för mej heller men det är för att de har inte gjort så dom kan synas =( :( Citera
Arako Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 ingen kan se det men spelet är nytt så det kommer säkert uppdateringar senare så att man kan det. Citera
Vendetta Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2008 PW är ett ny gjort spel, i senare version kommer man till och med kunna gifta sig! xD Citera
swemaster7 Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Skrivet 2 Mars 2008 (redigerat) ganska roligt spel :) :P vilket program andvänder ni för att ladda ner det ? själv använder jag utorrent går skit snabbt ! Redigerat 2 Mars 2008 av swemaster7 Citera
Arako Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Skrivet 2 Mars 2008 hm... givk inte så snabbt när jag använde torrent men nu är det väll flera seeds. Citera
Vendetta Skrivet 2 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 2 Mars 2008 Det där med hjälmar och cape kmmer troligen inte ut, kanske cape men inte helm. Citera
Gäst TheWho Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Skrivet 3 Mars 2008 (redigerat) Har nyss laddat ner det och ska börja spela. Ska vara en archer. :D EDIT: Är en priest, har också testat werebeast, ska levla båda till 10 innan jag bestämmer mig. Screenshots: Som ni kan se har det här spelet fantastisk grafik och är absolut värt att testas. Grafiken är i klass med oblivion. Observera dock att screenshotsen inte ger samma kvalité som i spelet. Redigerat 4 Mars 2008 av TheWho Citera
swemaster7 Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Skrivet 4 Mars 2008 Har nyss laddat ner det och ska börja spela. Ska vara en archer. :D EDIT: Är en priest, har också testat werebeast, ska levla båda till 10 innan jag bestämmer mig. Screenshots: Som ni kan se har det här spelet fantastisk grafik och är absolut värt att testas. Grafiken är i klass med oblivion. Observera dock att screenshotsen inte ger samma kvalité som i spelet. Vad heter du på spelet ? Citera
Gäst TheWho Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Skrivet 4 Mars 2008 Har nyss laddat ner det och ska börja spela. Ska vara en archer. :D EDIT: Är en priest, har också testat werebeast, ska levla båda till 10 innan jag bestämmer mig. Screenshots: Som ni kan se har det här spelet fantastisk grafik och är absolut värt att testas. Grafiken är i klass med oblivion. Observera dock att screenshotsen inte ger samma kvalité som i spelet. Vad heter du på spelet ? Min EP heter Merwi och min WB heter Wermew som du kan se på mina screenshots. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.