TheGreatest Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 banan...?wtf...:P stelt vet jag inte riktigt vad du pratar om...det är inte tecknat om det är det du menar :P barn under 10 ska nog inte spela det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 banan...?wtf...:P stelt vet jag inte riktigt vad du pratar om...det är inte tecknat om det är det du menar :P barn under 10 ska nog inte spela det... Bananigt är ett uttryck jag började använda för 1timma sen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Och vad betyder då bananigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 att det är ett bra spel som du och borde testa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 13 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 att det är ett bra spel som du och borde testa :)Det kan betyda vad som helst :Pbra till dåligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 ok. i see.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Väldigt bra och välgjort spel :) Men Flyff är endå så mycket bättre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 naaah, gillar inte flyff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 babbabababababab hahahahahha lol min kompis när han ladda ner spelet tog 100 timmar lal lol titta här för min kompis ladda ner tog 71 tim 20 min lal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 eh.... va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 babbabababababab hahahahahha lol min kompis när han ladda ner spelet tog 100 timmar lal lol titta här för min kompis ladda ner tog 71 tim 20 min lal Då vet din kompis inte hur man använder sig av BitTorrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 25 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 babbabababababab hahahahahha lol min kompis när han ladda ner spelet tog 100 timmar lal lol titta här för min kompis ladda ner tog 71 tim 20 min lal Säg inte att ni inte använde torrent? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.