Sidney Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Är lv 10 på min warrior men vart lär man sig skills?Det undrar jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 när ni är i eran hemstad så kan ni trycka på den lilla pilen vid minimapen och välja en npc som ni vill hitta, om ni är warrior så heter den warrior master, om ni är mage så är det mage master osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Tack, nu blev det rätt lätt att döda monster :) Finns det nån hjälpsida till PW där det står alla quest och så? Som thotbot till WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 har hittat en bra sida med quests, http://www.1perfectworld.com/quests/index....uests/HumanKind Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Kan man få mount på lvl 20? och hur mycket kostar det / är det en quest? med mount menar jag riddjur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Tror man får mount på lvl 40. Men på lvl 30 kan Wing Elf flyga snabbare, Werebeasts får en jätterocka att flyga på och Människorna får ett stort svärd att flyga på. Tror det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 (redigerat) wingelf kan flyga snabbare på lvl 9. Redigerat 24 Februari 2008 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 wingelf kan flyga snabbare på lvl 9. Det är en skill som man kan uppgradera i lvl 9 16 osv Kan man få mount på lvl 20? och hur mycket kostar det / är det en quest? med mount menar jag riddjur Riddjur kan du köpa för riktiga pengar, det är det ÄNDA sättet att få mounts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Har börjat komma in i spelet nu men har fortfarande lite problem, om nån kan hjälpa vore det bra :) http://img98.imageshack.us/my.php?image=pwyb0.jpg här vad menas med det som står med blå text? Unknown Property need vertification asså jag har några saker som var så för mig sen efter ett tag så var det tex 1 str på den vad ska man göra för att det ska bli så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Har börjat komma in i spelet nu men har fortfarande lite problem, om nån kan hjälpa vore det bra :) http://img98.imageshack.us/my.php?image=pwyb0.jpg här vad menas med det som står med blå text? Unknown Property need vertification asså jag har några saker som var så för mig sen efter ett tag så var det tex 1 str på den vad ska man göra för att det ska bli så? Gå till elder (tror jag) och ta item verification.Sen fattar du nog resten ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Laddar ner spelet just nu ! ser riktigt coolt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Laddar ner spelet just nu ! ser riktigt coolt ut! Det e riktigt kul!!!fast jag har inte kört på länge... Kanske var 2-4dar sen. (Sitter med mitt wii och surfar med internet channel och tangentbord~!!! :))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.