Lerkruka Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 jag har också börjat spela perfect world. tycker det är ett skitkul spel :D jag är en werefox lvl 12 har klarat att tämja 3 djur xD oj !! just det jag heter Lerkruka på perfect world Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Varför syns inte mantlar och hattar för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lerkruka Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 det gör det inte för mej heller men det är för att de har inte gjort så dom kan synas =( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 ingen kan se det men spelet är nytt så det kommer säkert uppdateringar senare så att man kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 PW är ett ny gjort spel, i senare version kommer man till och med kunna gifta sig! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Det ser jag fram emot :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 (redigerat) ganska roligt spel :) :P vilket program andvänder ni för att ladda ner det ? själv använder jag utorrent går skit snabbt ! Redigerat 2 Mars 2008 av swemaster7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 hm... givk inte så snabbt när jag använde torrent men nu är det väll flera seeds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Det där med hjälmar och cape kmmer troligen inte ut, kanske cape men inte helm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 (redigerat) Har nyss laddat ner det och ska börja spela. Ska vara en archer. :D EDIT: Är en priest, har också testat werebeast, ska levla båda till 10 innan jag bestämmer mig. Screenshots: Som ni kan se har det här spelet fantastisk grafik och är absolut värt att testas. Grafiken är i klass med oblivion. Observera dock att screenshotsen inte ger samma kvalité som i spelet. Redigerat 4 Mars 2008 av TheWho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Har nyss laddat ner det och ska börja spela. Ska vara en archer. :D EDIT: Är en priest, har också testat werebeast, ska levla båda till 10 innan jag bestämmer mig. Screenshots: Som ni kan se har det här spelet fantastisk grafik och är absolut värt att testas. Grafiken är i klass med oblivion. Observera dock att screenshotsen inte ger samma kvalité som i spelet. Vad heter du på spelet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Har nyss laddat ner det och ska börja spela. Ska vara en archer. :D EDIT: Är en priest, har också testat werebeast, ska levla båda till 10 innan jag bestämmer mig. Screenshots: Som ni kan se har det här spelet fantastisk grafik och är absolut värt att testas. Grafiken är i klass med oblivion. Observera dock att screenshotsen inte ger samma kvalité som i spelet. Vad heter du på spelet ? Min EP heter Merwi och min WB heter Wermew som du kan se på mina screenshots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.