Vendetta Skrivet 8 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 (redigerat) vad för spel?Archlord, fast har prvat det nu. Det sög. Jag letar vidare och gör om. Jag gör nog nästa om ryl2. Har kommit rätt långt där... (väldigt bra uppgraderingar och lvl 82 av 100) Vi får väll se vad det blir nästa gång ;) EDIT: Jag har gjort en till nu, den heter Warrock Redigerat 8 Mars 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 har testar archlord förut så jag viste att det var segt. Du skulle sagt till mej så hade jag kunnat varna dej ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 har testar archlord förut så jag viste att det var segt. Du skulle sagt till mej så hade jag kunnat varna dej ^^Ska komma ihåg det till nästa gång! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Bah, har tröttnat på detta nu. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Bah, har tröttnat på detta nu. XDJag med! xDLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 testa Shaiya då :P archlord och warrock är hyfsat gamla och tråkiga spel...slösa inte er tid på dem. archlord är en grind fest(värre än RFO) och warrock är cheat land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 testa Shaiya då :P archlord och warrock är hyfsat gamla och tråkiga spel...slösa inte er tid på dem. archlord är en grind fest(värre än RFO) och warrock är cheat land. Kanske, ska testa Scions of Fate först som verkar helbra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 de verkar bara vara ytterligare ett tecknat "gulligt" spel. inget du borde satsa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 (redigerat) testa Shaiya då :P archlord och warrock är hyfsat gamla och tråkiga spel...slösa inte er tid på dem. archlord är en grind fest(värre än RFO) och warrock är cheat land. archlord (kasst) Warrch (roligt (hacks är också kul >:) fast har inte jus nu :P) Ska testa Shaiya, det ser värsta bananigt ut! ( fick bara nått banan ryck!) (OBS: inga bananer skadades under Banan-rycket!) Redigerat 9 Mars 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 jo..det är ju kul om man är den som cheatar men om någon går igenom vägarna, är odödlig, har aim bot och liknande är det ju inte så kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Shaiya ser så stelt ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.