TheGreatest Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 sportlov snart :) då ska jag nog testa det. just nu hinner jag inte. för många spel, för lite tid :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 12 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 sportlov snart :) då ska jag nog testa det. just nu hinner jag inte. för många spel, för lite tid :PGör det! nån som börjat än? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
urban123 Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Helt klart rätt roligt spel. Har inte kommit någonstans egentligen men det känns genomarbetat och jag gillar designen i allmänhet. Character creation är helt underbart. Man kan mer eller mindre skapa sig själv. Går utan vidare att lägga någon timme på att fiffla, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 sportlov snart :) då ska jag nog testa det. just nu hinner jag inte. för många spel, för lite tid :PGör det! nån som börjat än? :D Ne men ska nog testa snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Lägger till länk nu :P EDIT: la till länk och även en annan sak ch character creation! :D Kan man "göra" en gubbe utanför spelet så man ser hur gubbarna ser ut och hur mycket man kan ändra på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 12 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Lägger till länk nu :P EDIT: la till länk och även en annan sak ch character creation! :D Kan man "göra" en gubbe utanför spelet så man ser hur gubbarna ser ut och hur mycket man kan ändra på dom? Du kan lägga in en bild på dig och så kan DU försöka rita av den.Det är som the sims2 fast ibland bättre! välj egna hud färger,ögonfärger, ögomskuga med mera!PM:a om du börjat:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Måste man ladda ner det.. klickade på länken du la in och där stod det en massa länkar typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 12 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 (redigerat) Måste man ladda ner det.. klickade på länken du la in och där stod det en massa länkar typ..Ja, du kan välja mellan dom. Välj helst torrent (lite svårt att köra över 4gig i browsern ;P) Redigerat 12 Februari 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Laddar ner det, lite seeds skulle dock vara bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 13 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 ett tips är att ladda ner allt vanligt, sen laddar du ner data4.pck (eller vad den hette) via torrent.< Jag fick inte med allt när ja ladda från filefront... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Vart kollar man om man har allt needed? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 13 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Vart kollar man om man har allt needed?när du installerar så kan det stå ungefär så här: Do you want t veryfie the files? (minns inte riktigt och kanske stava fel...) klicka på yes eller OK sen letar den igenom om du har alla filer. Det kommer även upp medans du installerar om det inte går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.