Snake Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Fastnat på min gubbe, dog, så spawnade jag i ett hög level ställe (Thousand Stream) och teleportern funkar inte... Blir väl att man gör en ny gubbe på Oracle istället eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 18 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Fastnat på min gubbe, dog, så spawnade jag i ett hög level ställe (Thousand Stream) och teleportern funkar inte... Blir väl att man gör en ny gubbe på Oracle istället eller nåt. Gör en werebeast! :D (lvl 15 nu! :D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 jag försökte adda dig crossFall, du heter Xia va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Jag tror han heter Xia~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 19 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Jag heter xia~ Är snart lvl 16 ch då får jag nya skills :D Vill du ha egen musik i spelet? kolla här: Egen musik länk :P Redigerat 19 Februari 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Verkar ju vara ett helgrymmt spel ska lira det lite nu, addar dig crossfall :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 19 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Bra, fast jag kör inte nu... Är level 17, och i lvl 20 får jag helt ny plate :D OCH I LEVEL 30 KAN JAG FLYGA! YAHOOOOOOO! xD ett tips att level fort är att nästa bara QUESTA! Redigerat 19 Februari 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 kan redan flyga ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 19 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Men du är ju elf! Fast i lvl 30 går det fortare kekeke >:) Tänker krasha dig med min rocka fisk! (man åker på en stor rocka i lvl 30) Sen kasta nervine grass på dig ! XD Jag och några kompisar fjantar oss xD Redigerat 19 Februari 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 kan du inte via hotmail, gör en yahoo adress... Tar max 3minuter (om man vet vad man gör...). Vart gör man en Yahoo adress då?Har laddat ner 25 % av spelet. Men kommer kanske börja lira lite till helgen, har för många prov och sånt nu som måste bli klart :(:(:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 jag provkörde det. jag bröt ihop därför det var ett så j*vla dåligt gränsnitt.ett cp skulle kunna gör ett bättre gränssnitt och manövereringen var horibel och det fanns ingen teleport magi heller förutom den som teleporterar en till närmaste stad och jag var typ 1 mil från börjanstaden så jag sket i det och tänker aldrig spela den skiten igen. perfect world´s manöverering+gränssnitt = AIDS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Men du är ju elf! Fast i lvl 30 går det fortare kekeke >:) Tänker krasha dig med min rocka fisk! (man åker på en stor rocka i lvl 30) Sen kasta nervine grass på dig ! XD i lvl 9 kan jag flyga fortare :P flying mastery ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.