Torayami Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Tjena som den osäkra tecknare jag är så vill jag gärna ha feed back på mina bilder så gå in här ,kolla och säg vad ni tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Du ritar fint, dock lite... konstiga motiv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 11 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Jag kan förstå vad du menar^^ Men det är så att en flick säger åt mig vad ajg ska rita och sen så ritar jag det, har haft problem med att lägga upp bilder denna veckan dock men det kommer nya snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Fint Mornie! Du vet nog inte vem jag är men jag vet vem DU är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 (redigerat) Bart var inte så snygg, men de andra var okej. ;) Redigerat 12 Februari 2008 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 No , the offtopic one. Ganska fint ritat men försök att få klar bilden innan du börjar färga den o använd lite kol pennor på skugga. Ett grymt manga-set går att köpa i wettergrens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Jag är vald The choosen one ;) Hur visste du? :o Visste det också direkt,men inge off-topic nu. Ontopic:Ganska bra bilder fast bart-snaken vart inte så bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 13 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Det är konstigt att ni säger att ni inte gillar Bart för alla brukar säga att den är den bästa. Men tack för alla kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Varsegod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Det är konstigt att ni säger att ni inte gillar Bart för alla brukar säga att den är den bästa. Men tack för alla kommentarer. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Varför är du så förvånad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Men LOL dom är Fake det är inte du som har ritat dom isåfall är jag Fantomen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.