Gäst GlassApan Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Det är det för f*n visst! Ditt j*vla psykfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erouko Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 (redigerat) Tjena som den osäkra tecknare jag är så vill jag gärna ha feed back på mina bilder så gå in här ,kolla och säg vad ni tycker.Den bilden jag fastnade för var Zelda serien, snyggt gjort^^ Redigerat 14 Februari 2008 av Erouko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 14 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Tjena som den osäkra tecknare jag är så vill jag gärna ha feed back på mina bilder så gå in här ,kolla och säg vad ni tycker.Den bilden jag fastnade för var Zelda serien, snyggt gjort^^ Den har inte jag gjort det är en favorit. JackBlack: jo visst har jag gjort dom, men du kollar väll inte på mina favoriter nu?? Kolla på mina bilder och inte på mina favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 (redigerat) Varför är du så förvånad?Ingen aning. Redigerat 14 Februari 2008 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Varför är du så förvånad?Ingen aning. Konstigt.. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 No , the offtopic one. Ganska fint ritat men försök att få klar bilden innan du börjar färga den o använd lite kol pennor på skugga. Ett grymt manga-set går att köpa i wettergrens. Kan du komma med en länk till manga-set, jag hittar ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamelover Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 jag tycker du målar / tecknar riktigt coolt jag kan inte måla så :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 bilderna var snyga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.