Little_Amy Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 :( Snälla hjälp mig! Har skaffat alla triforce bitarna, tagit mig igenom rummen och hamnat hos Ganon... här sitter jag fast!!!! hur skall jag lyckas få hits på honom? det enda jag lyckas med är att lossa honom från snörena i taket sen funkar INGET :angry: kan inte någon snäll ninja :ph34r: hjälpa stackars tanten (mig) att komma vidare? blir knäpp snart! :wacko: pratar såklart om Zelda WindWaker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 menar du han som hänger i snörar så ska du skjuta på hans kula han har nån stan och det är inte sista bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 e inte Ganon sista sista bossen?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Du ska sjuta honom på svansen så ramlar han ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 e inte Ganon sista sista bossen?! jo ganon är den sista bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 jo han är den sista bossen men efter den där stora saken s¨å kommer självaste ganon i egen hög person. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 men det är väl ganondorf? Du ska skjuta ljuspilar på kulan som sitter på hans svans. efter ett par ggr så dör han... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 ganska många har sagt det redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 man behöver bara kapa repet på svansen och skjut en ljuspil på kulan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 men det är väl ganondorf? Du ska skjuta ljuspilar på kulan som sitter på hans svans. efter ett par ggr så dör han... 3ggr på varje "skepnad" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 men alltså, jag menar att ganondorf är sista bossen och inte ganon. han förvandlar sig ju aldirg till ganon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 jo, han som hänger i snörena heter faktiskt Puppet ganon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg