Animal Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 När jag har gjort en pivot så sparar jag den i .gif, men då blir den as seg? Jag har speed på typ 50% (Asså scrollen åt vänster) Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 (redigerat) Sätt speed på hundra procent? Annars kan du testa att leka lite med inställningarna och se om det hjälper. Just ja, förhandsgranska inte bilden med windows "Förhandsgranskare", för den är seg - Öppna gif bilden i internet explorer och se om det hjälper (Brukar göra det för mig). Redigerat 12 Februari 2008 av MoveMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 12 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Jag har på såhär(se bild) 50% ungefär, fast när jag kollar .gif så blir det typ 0%. (Asså som att scrollen skulle vara längst ner på bilden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Men förhandsgranska bilden i IE istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 12 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 (redigerat) Vad menar du? Ladda upp den här? Nepp fortfarande lika seg, den måste vara snabbare. Redigerat 12 Februari 2008 av paw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Vad menar du? Ladda upp den här? Nepp fortfarande lika seg, den måste vara snabbare. Men öka hastigheten till 100% då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 12 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Men asså jag har den sparad på den speed jag vill ha men när jag ska kolla på den så är den i en annan speed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Men asså jag har den sparad på den speed jag vill ha men när jag ska kolla på den så är den i en annan speed Men lek runt lite med inställningarna som du sparar i då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 12 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 (redigerat) Men asså jag har den sparad på den speed jag vill ha men när jag ska kolla på den så är den i en annan speed Men lek runt lite med inställningarna som du sparar i då. Något tips? [EDIT] Man kan bara sakta ner klippet, inte göra det snabbare. Vet du nått annan? Redigerat 12 Februari 2008 av paw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.