Hoppa till innehåll

Ls-rp Samp Server


Gäst DamelQ
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mindtwistah

Jag kan säga hur man blir GunDealer. Åk till "Truck Shop", du kan fråga folk om vägen eller kalla på en taxi. När du är där ser du ett litet "i". Du går på det i:et och skriver /gunjob

Nu kan du sälja vapen, men för varje vapen du säljer så dras det materials. Så du måste ha materials för att sälja vapen. Jag rekommenderar dig att annonsera efter materials.

Hursomhelst så är materials dyra så jag skulle rekommendera er att bli farmare i början, det är tråkigt som f*n men när du väl har cirka 20-30k (Efter cirka 10 paydays) så är det bra att byta till gundealer.

Redigerat av Mindtwistah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Den måste vara bra skriven och den ska vara cirka 20-30 rader lång. Jag börjar med att skriva lite fakta typ:

 

Name:

 

Origin:

 

Gender:

 

Born:

 

Parents:

 

Interests:

 

Jobs:

 

Efter det skriva jag lite bakrundshistoria på 10-20 rader.

Redigerat av Mindtwistah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Inte direkt. Alla job som inte finns med på Newspaper, t.ex. Polis, Doktor, HFP Guard, Mafia, Gangster, skådespelare, taxichauför, Journalist och mycket mera måste man ansöka till på forumet. Och då får man posta sin bakrunds-historia där. Så om du varit gangster eller något annat kriminellt i hela ditt liv så kommer du troligtvis inte kunna jobba som t.ex. polis. Och om det står på din bakrundshistoria att du föddes och har bott i Sverige så kommer du aldrig kunna gå med i Ryska maffian.

Som en Admin en gång sade till mig: You can't change your background history to fit your gameplaying, you'll have to roleplay everything!

 

Så man rollspelar inte som en nobody. :P

 

EDIT: Kan du posta din story och Admins svar här? Jag kanske kan se vad du har gjort fel.

Redigerat av Mindtwistah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...