Gangster4Life Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 http://cp.ls-rp.com/0.3.2.R2/ Sen klickar du på "Register an Account" Asså där är det bara massa frågor :huh: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Du måste svara på frågorna om Rollspel eftersom servern registrerar dig bara om du är bra på att rollspela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gangster4Life Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) Jaha...... :D :P Fy va jobbit de e att svara på alla frågorna <_< :P Redigerat 27 Februari 2008 av Gangster4Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Sen ska du skriva en berättelse. Kan nån säga hur man blir gundealer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 är medlem men hur får man ett roligt jobb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) Jag kan säga hur man blir GunDealer. Åk till "Truck Shop", du kan fråga folk om vägen eller kalla på en taxi. När du är där ser du ett litet "i". Du går på det i:et och skriver /gunjob Nu kan du sälja vapen, men för varje vapen du säljer så dras det materials. Så du måste ha materials för att sälja vapen. Jag rekommenderar dig att annonsera efter materials. Hursomhelst så är materials dyra så jag skulle rekommendera er att bli farmare i början, det är tråkigt som f*n men när du väl har cirka 20-30k (Efter cirka 10 paydays) så är det bra att byta till gundealer. Redigerat 27 Februari 2008 av Mindtwistah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Hur lång och avancerad story måste man skriva ungefär? Skrev en men blev declinad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) Den måste vara bra skriven och den ska vara cirka 20-30 rader lång. Jag börjar med att skriva lite fakta typ: Name: Origin: Gender: Born: Parents: Interests: Jobs: Efter det skriva jag lite bakrundshistoria på 10-20 rader. Redigerat 27 Februari 2008 av Mindtwistah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Skrev perfekt grammatik utan stavfel och så, men skrev nog inte tillräckligt långt. Nödvändigt att ha en 20 rader bakgrund när man ska RPa en nobody liksom. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) Inte direkt. Alla job som inte finns med på Newspaper, t.ex. Polis, Doktor, HFP Guard, Mafia, Gangster, skådespelare, taxichauför, Journalist och mycket mera måste man ansöka till på forumet. Och då får man posta sin bakrunds-historia där. Så om du varit gangster eller något annat kriminellt i hela ditt liv så kommer du troligtvis inte kunna jobba som t.ex. polis. Och om det står på din bakrundshistoria att du föddes och har bott i Sverige så kommer du aldrig kunna gå med i Ryska maffian. Som en Admin en gång sade till mig: You can't change your background history to fit your gameplaying, you'll have to roleplay everything! Så man rollspelar inte som en nobody. :P EDIT: Kan du posta din story och Admins svar här? Jag kanske kan se vad du har gjort fel. Redigerat 27 Februari 2008 av Mindtwistah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ts0n Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jag tkr det skulle vara kul med en Vent--server till ls-rp jag håller på å reggar mej som Nick_Fairman :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ts0n Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Skrev perfekt grammatik utan stavfel och så, men skrev nog inte tillräckligt långt. Nödvändigt att ha en 20 rader bakgrund när man ska RPa en nobody liksom. :) Jag skrev 53 raders bakgrund :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg