Jote Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Asså jag fattar bara in hur man skaffar ett "gäng" på det spelet, jag gör allt som står på manualen men det går inte. Kan nån förklara. Vill ha en ordentlig förklaring på det här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 hej Arsenalgeek.. du gör så här Sikta på en gäng kompis och tryck ner men joisticken eller dom vanliga knapparna.. beror på vilken inställnig du har.Hoppas det fungerar:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 13 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 (redigerat) Ska testa :) Tack :) Vilken gäng medlem? En vanlig människa elr? Redigerat 13 Februari 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 en som stor vid ditt bussnies ställe du kommer känna igen dem. Dem har oftast typ linne och keps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 typ vanliga peoples Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 18 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 en som stor vid ditt bussnies ställe du kommer känna igen dem. Dem har oftast typ linne och keps. Ok, men när man kör den saken med Martin då ska man ju in i stället efter man pajat deras bil, hur kommer man in och förstör sakerna där inne? Och hur köper man fastigheten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 du ska såklart leta efter en dörr någonstans som en pil pekar på... när du kommit in där så ska du först döda gängen som finns där inne... de har vapen som du sedan ska förstöra sakerna där inne, men bara de sakerna som de röda pilarna visar på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 ja, men efter jag sprängt deras bil kan jag inte hitta nån dörr med en pil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ancho Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 (redigerat) När du sprängt bilen kommer det massa personer som vill döda dig, Dom ska du döda sen ska du gå in i huset ( Blå pil vid dörren ) och förstöra sakerna med gröna pilar över och döda människorna med röda pilar över sig. När du gjort det kommer du automatiskt att spawnas utanför, Då går du till annonsen ( som oftast är framför dörren ) och trycker på uppåt pilen :D Redigerat 25 April 2008 av Ancho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reffo Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Är Gta Vice City Stories roligare än Libary stories?? Vilket ska man köpa?? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 VCS är ganska kul men har inte prövat LCS. Ancho jag har försökt det men ingen pil kommer fram vid dörren även om jag dödat alla som står utanför stället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Är Gta Vice City Stories roligare än Libary stories?? Vilket ska man köpa?? :rolleyes: Snälla håll dig till ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg