Jote Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Har ni liksom så här farmor/mormor och farfar/morfar och så på den familjen ni spelar på? På den jag spelade på fanns det en farmor och en farfar x'D Tell me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Battlefront2 Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 bara vuxna (+ barn) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sennie Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Jag skapar oftast en mamma med två döttrar (1 toåring + 1 barn). Dom enda killarna i mina kvarter är dom som datorn/spelet hittat på, jag skapar aldrig egna... Feminina familjer... Hmm... Jag kanske borde börja skapa lite män... o.O' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 i den familjen jag spelar på är det bara en man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanarie Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Jag brukar börja från en sim sen gör jag familjen större t ex som min Berömda familjen Blomqist. De flytter sig in i andra bo så hälften av min stad är full av Blomqist :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 23 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Blomqistarna tar över jorden :cry: YEAH, den nya familjen jag spelar på heter Cedrick dom har ett normalstort hus med 2 ungar deras föräldrar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuffisss Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 i min största familj så har det mormor morfar dom har typ 6 7 elr 8 barn (kommer inte riktigt ihåg) och den största tjejen har gift sig och skaffat 2 barn och snart 3! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Jag har en bra familj :P och där är det en man och en kvinna som är gravid :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg