Hoppa till innehåll

Virutal Haircut, Uber Läskigt!


Animal
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

När han viskade så kom det mer luft ifrån headsetet (Ni vet väll att det kommer luft ifrån det? =P)

Näe, men den orsakar vibrationer i luften (ljudvågor) som sen åker in i örat och hjärnan översätter de till ljud. Och om det nu blir någon vind så tror jag inte att man märker det eftersom det e så litet.

 

aa, men det va ju så jag menade =) Och när han viskade så blåste det in massa ljudvågor så man kände det, testa å köra det om å om igen, det gjorde jag och det kändes varenda gång =)

 

Nej, det blåser inte och du känner inte av ljudvågorna fysiskt. Det är det som är hela grejen med det, när du lyssnar på det så 'lurar' du hjärnan till att tro att du verkligen är där, så när du hörde viskningsljudet i ditt ena öra så går det till hjärnan att 'någon viskar i mitt öra' och BAM så slår hjärnan upp en lista på tidigare gånger som folk viskat i ditt öra och kommer ihåg hur det kändes.

 

Psykologisk grejs, men det är det som är själva tanken bakom.

 

Då måste något vara fel på mig i.o.m att jag känner ljudvågorna fysiskt när jag har handen där och jag tror inte någon någonsin har viskat i min hand. Eller så är det bara p.g.a att jag använder ett par icemat med nästan värkligen volym.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...