t00ncheat Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 vem tycker ni är bäst av ronaldo eller ronaldinho? =) själv tycker jag ronaldinho så åter igen vad tycker du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Bryr mej inte om fotbollsspelare... men om jag var tvungen att välja skulle de bli Ronaldinho.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Båda är dåliga i jämförelse med de bra spelarna som t.ex. Messi, Rooney, C.Ronaldo, Fabregas, Kaká, Adebayor o.s.v... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Calle08 Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Menar du C. Ronaldo eller Ronaldo? Jag väljer nog Ronaldinho, speciellt om du menar bara Ronaldo och inte C. Ronaldo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.