Gäst Kosmoo Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 (redigerat) Stängd Redigerat 17 Februari 2008 av Kosmoo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 (redigerat) Är dessa synvillor eller screamers (såna där det poppar upp nåt på skärmen och skriker)? Inte på humör för screamers atm... Redigerat 15 Februari 2008 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 (redigerat) jag håller med dig som inte gillar när det kommer upp synvillor hej du din j*vla knatte som startade den här förbannade tråden du du kan hälsa dig själv att jag kommer spöa skiten ur dig å då ska du f*n med få se på tårar och sen säljer jag dig som päls till socetets kärringarna sätt dig ner och håll käften innan jag sparkar i fit*an på dig :angry: :angry: :angry: :evil: :evil: jag har Muskler av stål så se upp Redigerat 15 Februari 2008 av JackBlack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Lite överdrivet, JackBlack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 (redigerat) Lite överdrivet, JackBlackmm, han lät ju inte så seriös....Jag har även en stor aning om vem det är pg a att han inte använder punkter/kommatecken. Jag kommer även ihåg att han var kåt i GTA spel, så varför lägger även denna användare upp en GTA bild, bara sådär? Redigerat 23 Februari 2008 av Sportzer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Lite överdrivet, JackBlackmm, han lät ju inte så seriös....Jag har även en stor aning om vem det är pg a att han inte använder punkter/kommatecken. Vem? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 ja, säg vem! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Jag tror det är Jesper93 som blev avstängd.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Han som har den Wallace & Grommit avataren? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 §3.2. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg