Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi
Skrivet

Om du vet när det senast fungerade så kan du gå in på Systemåterställaren. Där kan du liksom hoppa tillbaka i datorns histora, så att ändringar och sådant blir tillbakagjort.

Den finns inne på Allaprogram > Tillbehör > systemverktyg > Systemåterställaren

Skrivet

Om du vet när det senast fungerade så kan du gå in på Systemåterställaren. Där kan du liksom hoppa tillbaka i datorns histora, så att ändringar och sådant blir tillbakagjort.

Kan den hoppa tillbaka hur långt som helst?
Gäst Justfiwi
Skrivet

Kan den hoppa tillbaka hur långt som helst?

Det tror jag inte, men i alla fall ganska långt ska jag tro. Jag ska kolla på min och se hur långt bak min går, men desto längre tid du väntar desto mindre chans är det att fixa det med hjälp av Systemåterställaren.

Men bara testa, om du inte vet exakt när, så hoppa tillbaka någon månad lr så.

Förresten, min gick bara 4 månader bakåt.

Skrivet

Tja, då har du väl två val: Antingen göra mitt farliga sätt eller formattera datorn. Det verkar som nått virus har skojat med din dator.

Är du helt säker för det orkar jag inte så den får vara så om inte nån vet nåt annat sätt :lol:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...