Gäst Justfiwi Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Skrivet 17 Februari 2008 Om du vet när det senast fungerade så kan du gå in på Systemåterställaren. Där kan du liksom hoppa tillbaka i datorns histora, så att ändringar och sådant blir tillbakagjort. Den finns inne på Allaprogram > Tillbehör > systemverktyg > Systemåterställaren Citera
Angelo Skrivet 18 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 18 Februari 2008 Om du vet när det senast fungerade så kan du gå in på Systemåterställaren. Där kan du liksom hoppa tillbaka i datorns histora, så att ändringar och sådant blir tillbakagjort. Den finns inne på Allaprogram > Tillbehör > systemverktyg > Systemåterställaren Kan den hoppa tillbaka hur långt som helst? Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Skrivet 18 Februari 2008 Om du vet när det senast fungerade så kan du gå in på Systemåterställaren. Där kan du liksom hoppa tillbaka i datorns histora, så att ändringar och sådant blir tillbakagjort. Den finns inne på Allaprogram > Tillbehör > systemverktyg > Systemåterställaren Kan den hoppa tillbaka hur långt som helst? Det tror jag inte, men i alla fall ganska långt ska jag tro. Jag ska kolla på min och se hur långt bak min går, men desto längre tid du väntar desto mindre chans är det att fixa det med hjälp av Systemåterställaren. Men bara testa, om du inte vet exakt när, så hoppa tillbaka någon månad lr så. Förresten, min gick bara 4 månader bakåt. Citera
Angelo Skrivet 20 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Februari 2008 Asså jag fick det inte o funka den börja ladda och så men när den laddat klar stog det att det inte gick att genomföra och jag tog bara eb månad och hoppade :( Citera
Katt Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Skrivet 21 Februari 2008 Tja, då har du väl två val: Antingen göra mitt farliga sätt eller formattera datorn. Det verkar som nått virus har skojat med din dator. Citera
Angelo Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2008 Tja, då har du väl två val: Antingen göra mitt farliga sätt eller formattera datorn. Det verkar som nått virus har skojat med din dator.Är du helt säker för det orkar jag inte så den får vara så om inte nån vet nåt annat sätt :lol: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.