Gäst Zakakiro Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Tjena! Här kan ni skriva om alla Easter Eggs som ni har hittat :P sj har jag hittat: 1. det stora trollet nära dive rock... 2. i glathirs källare finns det ihopskrynklade papper där det står hans teorier om vem som förföljer honom, i 1 e det "i wonder if it is the Blades... do they see me? do they know that i know they big secret???" o.s.v, minns inte de andra. tror att jag har hittat lite mer men kommer inte ihåg :P jag vet att det finns: 1. ett dött troll under en bro som begått självmord xD (sant, min kompis sa det) man hittar en lapp vid honom: "i sad, no think i is scary" o.s.v... (det var meningen att stava fel asså) 2. samma kompis berättade också att de fanns en jätte stor slaughterfish i en grotta man måste gå till på ett thives guild quest, när man ska simma ner i en tunnel,,, ska tydligen finnas en stor j*vla slaughterfish längst ner... 3. har sett på youtube att en kille hittade en jätte stor mudcrab i en grotta... sen kan jag nog inga mer, skriv plz :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Vad f*n är det där för easter eggs!? T.ex. Mudcraben och Slaugtherfishen är ju för quests, har dock mött den där fisken, jävligt svår. Trollet under bron har jag också sett, och det är väl det enda "easter egget" bland de du radade upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 easter eggs ??!! du sa att han droppade en lapp e det ett easter egg :o ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 easter eggs ??!! du sa att han droppade en lapp e det ett easter egg :o ??? Du vet väl vad ett easter egg är, va...? Trollet är väl det enda riktiga easter egget jag hittat, spelet är inte direkt fullproppat av dem. Hemligheter, visst, men easter eggs ska väl vara lite mer... roliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 (redigerat) Ligger en man vid namn Nathan i en liten bäck väster om fort Nikel. Han är animerad som zombie och har förlorat sitt ben och huvud. Söker man igenom honom hittar man Primrose leaves och ett kärleksbrev. Blev tipsad om det på UESP. Redigerat 18 Februari 2008 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 e mudcraben å fishen quest? sorry xD en kompis sa att de va easter eggs . det där trollet vid dive rock é easter egg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 e mudcraben å fishen quest? sorry xD en kompis sa att de va easter eggs . det där trollet vid dive rock é easter egg! Ja, jag tror det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 e mudcraben å fishen quest? sorry xD en kompis sa att de va easter eggs . det där trollet vid dive rock é easter egg! Vet du vad det är för ett troll, då? Det står ju i en bok som finns uppe i en säck vid Dive Rock-campet (uppe vid toppen). Det är synd om de där två idioterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 I Modryn Oreyns hus (Chorrol) så finns det en konstig målning som han säger att han har målat, den är typ målad i paint :P Detta finns bara när man har klarat fighters guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 I Modryn Oreyns hus (Chorrol) så finns det en konstig målning som han säger att han har målat, den är typ målad i paint :P Detta finns bara när man har klarat fighters guild. vaah? hehe xD data programmet paint?? lol :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 I Modryn Oreyns hus (Chorrol) så finns det en konstig målning som han säger att han har målat, den är typ målad i paint :P Detta finns bara när man har klarat fighters guild. vaah? hehe xD data programmet paint?? lol :lol: ja, testa själv så får du se! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 I Modryn Oreyns hus (Chorrol) så finns det en konstig målning som han säger att han har målat, den är typ målad i paint :P Detta finns bara när man har klarat fighters guild. XD Jag lolade så jävligt åt det förr, när han står där och ser "hotfull" ut mot Blackwood Company-medlemmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.