Hoppa till innehåll

The Elder Scrolls 4: Oblivion (game Of The Year Edition)

Gäst Zakakiro

Rekommendera inlägg

Gäst Zakakiro

Tjena! Här kan ni skriva om alla Easter Eggs som ni har hittat :P sj har jag hittat:

1. det stora trollet nära dive rock...

2. i glathirs källare finns det ihopskrynklade papper där det står hans teorier om vem som förföljer honom, i 1 e det "i wonder if it is the Blades... do they see me? do they know that i know they big secret???" o.s.v, minns inte de andra.

tror att jag har hittat lite mer men kommer inte ihåg :P jag vet att det finns:

1. ett dött troll under en bro som begått självmord xD (sant, min kompis sa det) man hittar en lapp vid honom: "i sad, no think i is scary" o.s.v... (det var meningen att stava fel asså)

2. samma kompis berättade också att de fanns en jätte stor slaughterfish i en grotta man måste gå till på ett thives guild quest, när man ska simma ner i en tunnel,,, ska tydligen finnas en stor j*vla slaughterfish längst ner...

3. har sett på youtube att en kille hittade en jätte stor mudcrab i en grotta...

sen kan jag nog inga mer, skriv plz :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ligger en man vid namn Nathan i en liten bäck väster om fort Nikel. Han är animerad som zombie och har förlorat sitt ben och huvud. Söker man igenom honom hittar man Primrose leaves och ett kärleksbrev. Blev tipsad om det på UESP.

Redigerat av nacho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
Gäst Zakakiro

I Modryn Oreyns hus (Chorrol) så finns det en konstig målning som han säger att han har målat, den är typ målad i paint :P Detta finns bara när man har klarat fighters guild.

vaah? hehe xD data programmet paint?? lol :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I Modryn Oreyns hus (Chorrol) så finns det en konstig målning som han säger att han har målat, den är typ målad i paint :P Detta finns bara när man har klarat fighters guild.

vaah? hehe xD data programmet paint?? lol :lol:

ja, testa själv så får du se! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

XD

Jag lolade så jävligt åt det förr,

när han står där och ser "hotfull" ut mot

Blackwood Company-medlemmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...