Gäst Samus aran Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 hur blir man svart, vit och får färg på rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 man ska skaffa en SMS kåd som varar i ca 70 timmar tror jag men fråga inte hur jag får den för jag har samma problem P.S jag har redan gjort en sån här tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 men var hittar man den SMS koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 man skickar ett SMS och sen får man en kod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 det vet jag men var hittar man koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 i sms:et man får tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.