Gäst Sinna Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 hej har fått låna kh1 men jag kommer inte ifrån travels town har klarat bossen men när jag ska åka med i gummi ship så blir skärmen svart men det kommer nån musik hjälp mig plz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 du kan inte åka med gummi shippet, men du kan välja vilken värld du ska till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sinna Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 hur väljer man vilken värld man ska till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 left analog stick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 sen trycker man på X när man bestämt vart man vill åka ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Altså är skärmen helt svart eller finns det punkter o bilder på världar? Det är litte annurlunda från tvåan, här ska man välja en värld sen åker du ditt. Precis som Yiazmat sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sinna Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 skärmen är helt svart men det kommer iallafall musik :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 (redigerat) bugg? är skivan repig? Redigerat 17 Februari 2008 av Yiazmat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sinna Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 nepp den är inte repig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 :huh: Så du får bara en svart skärm och musik? Kan du inte göra något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg