Bobo Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Är det någon som har koder till spelet Elasto Mania?? Isåfall skulle jag gärna ha dom! :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Jag har varvat elasto mania och det är askul men kan inga kode :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbe1991 Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Det finns ett program som heter elmanitro som gör att man kan fuska i elastomania. funkar bara på version 1.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Fuska på Elma? Då vet man det. Personligen tycker jag att det är lätt som attan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 vad är det för spel om det är kul kanske jag köper det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Jag tror att det finns på http://www.moposite.com/stuff_illegality.php. Men är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Jag tycker att Elasto Mania (Elma som jag brukar kalla det) är kul men när jag har kommit långt och dött blir jag jätte galen så jag skriker! Men i alla fall så kan jag ett fusk som mer är en fusk Elma version som jag kan ge till er på pm! Jag orkar inte skriva det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag tyckler inte man behöver fusk till ett sådant lätt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag tycker att Elasto Mania (Elma som jag brukar kalla det) är kul men när jag har kommit långt och dött blir jag jätte galen så jag skriker! Men i alla fall så kan jag ett fusk som mer är en fusk Elma version som jag kan ge till er på pm! Jag orkar inte skriva det! Viklen bana är du på :?: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Hur kan nån ha klarat de när det finns mer än 1500 banor :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akzuw Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 vad är elastomania för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Syftet är inte att klara banorna syftet är att klara banorna fort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.