litetill Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Skrivet 17 Februari 2008 (redigerat) jag har kommit till de dödas värld och fastnat på ett ställe. ok nu till saken jag ska till hills och hitta en man som sitter på ett kors problemet e att en kyrk klocka blockerar gången vad ska jag gjöra? :visslar: Redigerat 17 Februari 2008 av litemer Citera
Fruktnystan Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Skrivet 17 Februari 2008 Jag träder på farlig mark i detta forum, men jag kommer i fred, då jag kan hjälpa. Du ska helt enkelt använda Demon Arm och dra bort klockan (håll in knappen). Det borde vara mer uppenbart. Citera
Scarlet Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Skrivet 19 Februari 2008 Jag träder på farlig mark i detta forum, men jag kommer i fred, då jag kan hjälpa. Du ska helt enkelt använda Demon Arm och dra bort klockan (håll in knappen). Det borde vara mer uppenbart. Men alla är nog mänskliga nog att inte hålla på att säga att du inte får vara här för att du har andra åsikter (om det nu handlade om det) Just rätt. Efter det så kan det vara en liten svår grej också men säg bara till om du fastnar där:P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.