Snake Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Det var harlequin foster som jag syftade på när jag snackade om födelsedefekter, det är en sjukdom som typ gör så kroppen producerar hudlager snabbare, så att de flagnar av och blir som ett fjäll-mönster. Ögonlocken vänds även ut och in, så ser ut som de har röda ögon när de blundar. (sök på harlequin ichtyosis eller harlequin fetus på youtube) (Ser inte trevligt ut!) Redigerat 19 Februari 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Jag sökte på det.. USCH!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 (redigerat) Det var harlequin foster som jag syftade på när jag snackade om födelsedefekter, det är en sjukdom som typ gör så kroppen producerar hudlager snabbare, så att de flagnar av och blir som ett fjäll-mönster. Ögonlocken vänds även ut och in, så ser ut som de har röda ögon när de blundar. (sök på harlequin ichtyosis eller harlequin fetus på youtube) (Ser inte trevligt ut!) FY F*N! Stackars bebis. :( Redigerat 22 Februari 2008 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Stackars unge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Det var harlequin foster som jag syftade på när jag snackade om födelsedefekter, det är en sjukdom som typ gör så kroppen producerar hudlager snabbare, så att de flagnar av och blir som ett fjäll-mönster. Ögonlocken vänds även ut och in, så ser ut som de har röda ögon när de blundar. (sök på harlequin ichtyosis eller harlequin fetus på youtube) (Ser inte trevligt ut!) Fräscht Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Är det en riktig unge? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xploder Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Hope not >__> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 det är en riktigt tror jag alltså inte alien altså harlequin fetus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 (redigerat) fy f*n vad äckligit sökte på youtube :yucky: var det verkligen en bebis ahhhhh... Redigerat 6 Mars 2008 av swemaster7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 höll på att spy :pinch: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Människor ska inte behöva lida sådär, man borde avliva dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 (redigerat) Varför kastade dom barnet i en papperskorg???? Idioter.. Edit.Var det verkligen ett riktigt barn? Kan det inte ha varit en docka eller nåt för att den hade ju skitstort huve och stora ögon och liten mun precis som en alien.? Redigerat 16 Mars 2008 av Teoman123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.