CommanderCody Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Tjaabba!! Jag ska köpa ett nytt bredband med lite högre hastighet. Undrar hur snabbt 24 mbit/s är?? Till ex om man ska ladda ner en windowsuppdatering, hur många kbit/s går det då ungefär?? Tacksam för ett svar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Om du uppdaterar från 2 till 24 mbit/s så är det en jävlig förendring med spel o annat , men från 8 till 24 mbit/s är det inte så annorlunda. Den toppar en över 300 kb om du inte gör något o alla servrar inte är toppfulla , kanske 1 mbit om en server är helt tom. (vid tanking ligger det på seeding , inte inethastigheten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CommanderCody Skrivet 17 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Om du uppdaterar från 2 till 24 mbit/s så är det en jävlig förendring med spel o annat , men från 8 till 24 mbit/s är det inte så annorlunda. Den toppar en över 300 kb om du inte gör något o alla servrar inte är toppfulla , kanske 1 mbit om en server är helt tom. (vid tanking ligger det på seeding , inte inethastigheten) tackkkkkk jätte mycket schyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 har 8 och ligger ibland 500-800 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Jag har 400 mbps eftersom att vi bor i ett "Bredbandsbolaget hus". Där har dom faktiskt lagt in Bredband Fiber, så det går j*vla snabbt. Men, min router klarar bara 100 mbps så snabbare än så går det inte. Så om jag tankar så får jag ibland 2-3 mb i sekunden, vet att det är om det är många seeders men det går snabbare än hemma hos min pappa (som har sämre bredband). Jag har inte sagt att jag tankar ned olagligt material, bara att jag tankar. Kanske jag tankar ned en uppgradering på windows, vem vet :) Joo, jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Jag har 400 mbps eftersom att vi bor i ett "Bredbandsbolaget hus". Där har dom faktiskt lagt in Bredband Fiber, så det går j*vla snabbt. Men, min router klarar bara 100 mbps så snabbare än så går det inte. Så om jag tankar så får jag ibland 2-3 mb i sekunden, vet att det är om det är många seeders men det går snabbare än hemma hos min pappa (som har sämre bredband). Jag har inte sagt att jag tankar ned olagligt material, bara att jag tankar. Kanske jag tankar ned en uppgradering på windows, vem vet :) Joo, jag vet. jag tror inte polisen kommer och tar dig om du yttrar dig om vad det är du tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.